Ad73fh Arkadaşlar 1 defa yani öğlen içmem lazım lakin yanlışlıqla 2 defa yani aksamda içdim bir sey olurmu ?Hamile diyilim düşük yaşadım şuanda dostineks kullanıyorum
Nazli34 Bnde düşük yaptım bnde pregnacare diye bir folikasit var onu kullanıyorum. Formda geziyorum herkes farklı bi folikasit kullanıyor. Hangisi iyi acaba 🙄
Sevdaaaaaa En saf folik asit folidoce diye biliyorum ve kullanıyorum, gerçekliğinden emin değilim ama🙈