Suzi0101 23 haftalik hamileyim oğlum olacak ve isim bulamiyorum. Iki tane daha oğlum var ikiside A harfiyle başlıyor eşim tutturdu buda A harfi ile başlıcak diye. Önerilerinizi bekliyorum.
Deryaikra Suzi0101 şuan cinsiyeti belli değil ama eğer oğlum olursa adını aybars göktürk koymayı düşünüyor eşim (ikna oldum bende bu isme😊 ilk başta bana farklı gelmişti ama şimdi hoşuma gidiyor
Njlbll Bizdede daha isim yok karar veremedik böyle postlari görünce hemen bakıyorum sevdiğim isim olursa diye
Tomrisme Deryaikra O kadar çok Aybars var ki şu son dönemde gelecekte sınıflarda en az iki Aybars, Alparslan, Göktuğ olacak diye düşünüyorum ☺️ Göktürk çok hoş bence 💙 Biz de Türker ya da Göktürk düşünüyoruz erkek olursa☺️
nuryadaperi Suzi0101 Biz sonunda PAMİR EFE ye karar verdik galiba. pamir ismini neredeyse kimse beğenmedi. Herkes ısrarla değiştirin dedi. Ama sanırım oğlum çok sevdi ki ben de çok sevdim. Babası da sevdi. Bilmiyorum çok mu kötü bir isim neden kimse sevmedi ama biz çok sevdik…
Om55 Azer Asaf Ali Ahmet Akil Arın Ayaz Ayberk Asım Adnan Ama ben Furkan koyacağım Allah’ın izniyle 😊😊