Gunes18 Kızlar çok korkuyorum daha yeni doğum yapdim 5 aylik bebeyim regl nisan 24 oldum mayıs 24 olmadim 2 gun oldu korkuyorum sizce hamilemiyim gecikme felan oluyormu?
Deletedmom388 Gunes18 İlk hamileliğinizde gecikme olmadan mı öğrenmiştiniz? Hamilelikte adet geçmesi olur ama yeni dopum yaptıysanız düzene ooturmamış olabilir 1 sene boyunca hiç adet olmayanda var ama kafanızın rahat etmesi için gebelik testi yapın.
Bahriye06 Gunes18 canım 5 ay olmuş doğum yapalı 5 aydır adetinizde gecikme olmadıysa bu ay hamile olma olasığılığız oldukça fazla ilk 6 ay hemen hamile kalınıyor dikkatli korunmazsanız
Merve_zynp Gecikme oluyor doğumdan sonra ilk sene düzensiz oluyor diye duymuştum süt korur diye düşünüp korunmamaZlık yapmayın mutlaka korunun diyorlar korkma bi şey yoktur bence
Gunes18 Bahriye06 tatlim 5 aydir doğum yapdim sadece 1 kere oldum 3 ay süd verdim diye olmadim ama südüm kesildikden sonra nisan 24 oldum simdu ise olmadim 2 gun oldu test aldim 1 çizgi cikdi esim diyo 3 4 gunden sonra denesen 2 çizgi cikicak olurmu öyle şey ?
Gunes18 123abc test 1 çizgi çıkdı 2 gündür oımadim sence 2 gunden sonra denesim 2 çizgi çıkarmı yani 1 gun bile gecikse hamile olub olmadiğim belli oluyornu
Bahriye06 Gunes18 bence kan testi yaptırın sağlık ocağına ben 3 gün geçince kan vermiştim pozitif çıkmıştı Ama siz sadece 1 kere olduysanız düzene de girmemiş olabilir