Çocukken başlanan tedavim 22 yaşında sona erdi. İyileştim, ataklarım olmamaya başladı. Beni tetikleyen korku, endişe, açlık ve hastane ortamıydı. Hastalığım geçti fakat doktoruma hastalık geçmişimi anlattığımda yinede riske atılamayacağını, hastalığımın yeniden yaşadığım o ruh hali ile nüksedebileceğini anlattı. Anneyi ayıltırız fakat bebek için tehlikeli dedi. Bu sebepten doğumum yüksek ihtimal genel anestezi sezeryan olacak. Önce sağlıklı bebek ve sağlıklı anne. Doğum şekli malesef böyle durumlarda önemli olmuyor.Bu sebepten hakkınızda ne hayırlı ise o olsun 😊