Melk111 canım şu dönemde sıvı kaybetmek pek iyi değil senin için, en kısa sürede acile yada polikinlige görün randevun yoksada git açarlar kayıt büyük ihtimalle. Genel durumun iyi ise bulantı ve kusma yoksa yani tek şikayet ishal ise 1 litre kaynatılmış soğutulmuş suya 1 çorba kaşığı şeker, 1 tatlı kaşığı tuzu ve 1 çay kaşığı karbonat koyup aralıkla tüketmeye çalış su dengeni toparlayacaktır. Normal sudan çok daha fazla etkisini görürsün