Zeysem Adatıpta Reyhan hanıma giden var mı? Memnun kaldınız mi? Normal doğumcu mu sezeryan mi? Birde Cinsiyetinizi kaçıncı hafta bildi 🙂
Sedefyldrm Ben hamile kaldığımda gitmiştim ancak ilk haftalar olmasına rağmen riskli olmasına rağmen alttan baktı hep . Ve olumsuz konuşmaları vardı bıraktım