Kubra99 Bulantı, iştahsızlık, uyku hali, halsizlik ilk 3 ay 🤭 İkinci trimester daha sıkıntısız çooook şükür yine prilam a devam ama keseceğim sanırım artık cesaret bulunca 🤗 Bu dönemde de çok sık ayakta kalırsam iş yaparsam bel ağrısı oluyor ama dinlenince geçiyor çoook şükür 🙇🏻♀️ Hııı bi de tuvalet evin en çok uğradığım yeri oluyor 🙊 Ama oğluşumun bende bıraktığı her etkiye binlerce şükür olsun başım gözüm üstüne 🧸❤️