Berna35 Arkadaşlar merhaba Ankara’da hastanelerin doğum paketi hakkında fiyat bilgisi olan varsa paylaşırsanız sevinirim 🥰
TAkilicci Berna35 ben Ankara’da yaşamıyorum ama bir tanıdığım Ankara’da Doğum paketi aldı. Sonra doktor demişki eğer sokağa çıkma yasağında bebek gelirse ben hastaneye gelmem dogumu başlatalım demiş. Hani belki sonradan içinize sinmeyen bir şey olur ise yazayım dedim
Fatma-cnr06 Meriwa evet. Ama. Yınede dıger hastnelere gore uygundu. Tek doğuma. 6 bın dedı cogu yer. Bende o haftadan sonra olsa bıle paket aldım
Larisa Fatma-cnr06 ya hastane arastiyorum ama cok ucuk fiyatlar hem devlete hem ozele gidiyorum ama gittiyim hastanede epuduralle normal dogum yok sadece normal dogum var kizimi epudarlee dogurdum bundada ayni sekil istiyorum ama her hastanede yok gerci suan cok erken 12 haftadayim ama insan arastiriyor iste 🤷♀️😏
Fatma-cnr06 Larisa canım var epıdurallı ama ekstra 500 tl dedıler. Ben sezeryan dusundugum ıcın ustune dusmedım sezeryanda ıster komple baygın yada. Sadce belden ıgneyle. Yapablıyorsun fıyata dahaıl ama normal doğumda epıdurale 500 tl dedıler
Larisa Fatma-cnr06 peki doguma uc ay iki ay kala konusulsa kabul olunurmu acaba siz kac haftallikken gittiniz biz mamaktayiz is yerimiz sincanda oyuzden sincandanda bakiyorum hastanelere
Fatma-cnr06 Larisa 24. Haftamda paket aldım canım ben sadce doğummu ıstıyorsun paketmı ıstıyorsun ona gore erkende yada gec. Gıdılebılcegıne gore karar verebılırsın
Larisa Fatma-cnr06 cok sagol canim ya kafama cok takiyordum. Fikir oldu bana allah razi olsun saglikla bebisini al kucagina insallah 🥰🤲🤲
Fatma-cnr06 Larisa aynen kuzum bende cok takıyordum 24. Haftama kadar nerde nasıl dıye dusunuyordum artık kuruldum darısı ınsallah snaa 🥰 sende sag saglım kucagına alırsın ınsallah ❤️
Berna35 Bugün biraz araştırdım hastaneleri aradık 9-12 bin arası fiyatları çok fazla geldi sadece Sincan koru hastanesi uygundu bir de devlet Hastanesi’nde doğum yapsak nasıl olur ki illaki güzel devlet hastanesi de vardır Ankara’da
Fatma-cnr06 Berna35 Ben ıstemedım doktorum bellı olsun. Istedgım zaman arayablıyım ıstedgımı sorablıyım hep aynı olsun ıstedım bu sekılde kendımı daha raht hıssettım suan daha saglıklı rahat kafada hamıellık gecırıyorum canım tabıkı zevkler ve renkler tartısalamz ısıne nasıl gelıyorsa ole yapmalısın