yagmur91 canım Ben doğal yöntemlerle hamile kalmama rağmen 1 er sene ara ile 9. Haftaya girdiğimde bebeklerimin kalbi durdu 2 hamileliğim de de kürtaj oldum. Yapılmayan test kalmadı kan pıhtılaşması, rahim filmi, prolaktin, genetik( eşime de) ama hiç bir şey çıkmadı. Gitmediğim doktor hastane kalmadı. Doktorlar en son stres sıkıntı yapmayacaksın. Hayatın tadını çıkar dedi. Bir sene vücudumun ve psikolojimin düzelmesi için bekledim. 3 aydır ovülasyon testi ile yumurtlama takibi yapıyorum. Bu ay 3 gün yumurtlama gördüm. Hayırlı olsun hepimiz için Yüce Rabbim isteyen herkese nasip edip kucağını boş bırakmasın 🙏🙏