62fatma 10 haftalığım gunde 1 litreyi geçmiyordur içtiğim su bazen bunun altına bile düşüyordur. Doktorunuz bu haftalar için su ile ilgili bir şey söyledi mi. İçemiyorum bulantım olduğu için 😔
Meriwa 62fatma canm bende günde 1 bardak içer içmezdim şimdi 28 deyim 3 litreye yakın içiyorum kendini küçük su şişesiyle alıştır sonra 1 litre yaparak yükselt bence şimdi gece bile susuyorum uykumdan uyanıyorum bebeğin içindeki bulunduğu sıvı günde 8 kre yenilenirmiş o yüzden çok lazım enfeksiyonuda önler cnm
Muberraonur 62fatma o haftalarda bende çok içemiyordum suyu mide bulantısından içtiğimi yediğimi çıkarıyordum o yüzden su içmeye de korkuyordum ama geçti Günde 2-3 litre içmeye çalışıyorum bende☺️
Belmaaa 62fatma ben de bazı günler 1 litreden az içiyorum ama gerçekten bebek için çok önemli küçük bardakla için bence
Nacarserap Bol su bulantıyı ve tansiyon düşüklüğünü engelliyor canim… icmeye calışırsan cok iyi olur… normal suyu zorla ictiğinde şişkinlik yapiyor olabilir o yuzden bende hayat su içiyorum dene istersen canim
Muberraonur 62fatma 16.haftalara Kadar azalarak sürdü sonra geçti Allah’a şükür 🤲🏻 İnşallah seninde geçicek🤗
Imfromlastnight Ben 21 haftalık oldum halaa öyleyim:/ 1,5 lt olsun diye uğraşıyorum. Bazen 2 bardakla gün bitiyor :( bugün çok tuzlu yemiştim kahvaltıda. Akşama kadar 2 lt su içtim :) mutluluktan ölcem:) belki böyle denerim artık :)
Bulantii 62fatma canım bende o haftalarda öyleydim. Suyunun içine sevdiğin bişey at. Mesela salatalık. Yudum yudum içmeye çalış. Yine olmuyosa meyveden sebzeden almaya çalış. Salatalığın su oranı yüksek bol bol ye. Havuç ye. Çok detay meyve ismi vermek istemiyorum malum yasaklar var. Canın çekmesin. Ben içtiğimi de kusuyodum. Yediklerim den almaya çalıştım. Kendini üzme de gerisi hallolur ☺️geçicek bu günler güzel günler yakında ☺️
62fatma Bulantii doktordan bile daha böyle anlayışla nazikce tavsiye duymak öyle güzel ki… teşekkür ediyorum..💚dikkat edeceğim dediklerinize
Bulantii 62fatma Rica ederim canım ☺️ Kendini üzmediğin sürece herşey yoluna girer. Bebeğin üstündeki psikolojik zarar susuzluktan daha zararlıdır ☺️ ama tabi koyvermekte yok kussakkta içicez yapcak bişey yok anayız ☺️ meyve suyu içebiliyosan sulandır sulandır iç. Suyu tatlandırmış olursun☺️ ben kayısı suyu içebiliyodum az ondan çokca su koyup içiyodum 🤦♀️
buse0935 62fatma bende senin gibi suyu çok içemiyorum ama artık içmem gerekeni sürahi ile göz önüne koyuyorum gidip gelip yavrum için yavrum için diye içiyorum tabi bütün gün wc deyim o ayrı 😂