Merhaba guzel anneler ve anne adaylari,
Ben 13+3 gunluk hamileyim. 3 gun once normal rutin kontrole gittigimde ultrasonda karin kaslarimda ice dogru yani bebege dogru bi kasilma oldugunu tespit ettik. Doktor bana kas spazm engelleyici ilac verdi (No-Spa ilacin adi). Iki gun sonra uzun yola gittim ve cok kotu oldum sol tarafimda cok aci hissettim ve doktora gittik o iceri dogru olan kas cikintisini tekrar gosterdi ve bana ilk ilacla beraber kullanmam icin progesteron ilaci da verdi.. Cok endiseliyim bu durumu yasayan var mi?