Arkadaslar 7. Haftaya girdim bugün. Sürekli midemde bir açlık hissi var hafif yanmalı. Bulantım vs hiç olmadı. Ama yemek yiyorum bi saat gecmeden ac hissediyorum. Şekerim kan değerlerim hersey normaldi gecen hafta bakılmıştı. Açıkcası daha bebek var mı yok mu o da belli değil kese var bebek yoktu 6. Haftada. Var mı benimle aynı olan ?