Aysegulccc Tabiki eskiden oglumu götürürdüm yusuf beye hep o,nun olmadıgı yerde hep Akın bey bakardı çok iyi doktorlar benim çocuklarım büyüdü artık ma 4 ay önce kızım ateşlendi Akın bey vardı çok güzel ilgilendi sagol sun yine hatta domuz gribi belirtisi var sandı adam okadar ilgilendi yani kızım ergen lik çagında şimdi yinede ilgisini ve alakasını kesmedi özel odada yatırdıkları halde adam odamızı arayıp kızımın halini sordu her doktor yapmaz onu yani sadece muayeneyle kalmadık yani ilgisi iyi benim için ve hep onların çok hastası vardır yani diger doktorlara göre