Pnryldrm20 Kızlar 28 haftadayım bugün bebeğimin hareketleriyle belime içten bıçak gibi ağrı saplanıyor Allahtan sn sürüyor yaşayan var mi doğum belirtisi falan değildir dimi ?Karında Kaburgada olan çok var Ama belde bu acı normal mi acaba🤭
Hasibedenizli Pnryldrm20 bizde 34+4 olduk hareket ettikçe kaburgam kırılacak gibi hissediyorum sanırım içeride horon tepiyorlar ki bu kadar acı hissediyoruz bazen nefesim kesiliyor acıdan haftalar geçtikçe hareketleri daha da sertleşiyor hazırlıklı ol annesi 🥰
Belmaaa Pnryldrm20 canım o ne ki ben 36 haftadayım İnan tekme daha iyiymiş kayıyor dalgalanıyor hem hoşuma gidiyor çok şükür ama çok da canım acıyor
Pnryldrm20 Hasibedenizli Karında kaburgada çok olan varda bu bel de olması normal mi ondan korktum böbreğimi sıkıyorlar sanki🤭🥰
Hasibedenizli Pnryldrm20 doktoruna bir sor bakalım bel ağrısı olanı duymuştum ama çoğunluk kasık ağrısı dediğin gibi