Selin648 Kızlar kullanıp memnun kalan var mı çamaşırlarda tortu bırakıyormuş ve makinada da erimiyormuş 30 derecede ve bende sıcak suda eritip sıvı deterjan olarak mı kullansam diyorum var mı böyle yapan
ssemashn Selin648 canım ben kullanıyorum dedikleri dogru tortu bırakıyor ilave su seciyorum. sonrasında tekrar ilave sulu durulama yaptırıyorum anca geçiyor Sıcak su da çözüp dökmek aklıma gelmemişti bundan sonra kullanırken öyle yapacağım bende
Yasemn1 Selin648 ben kullanıyorum çok katmıyorm ilave durulama da yapmıyorum kalıntı kalmıyor memnunum
Selin648 ssemashn Bende bir blogda okudum şimdi az miktar sıcak suda eritip öyle yıkıyormuş ve extra durulamaya gerek kalmadığını söyledi ☺️
Yasemn1 Selin648 henüz bebiş doğmadığı için kusmuk konusunu bilmiyorum. Ama kokusu yok gibi olmaması tercihim zaten parfüm içermiyor
Selin648 ssemashn canım merak ettiğim için soruyorum görürsem cevaplar mısın kokusu güzel oluyor mu Çamaşırların biliyorsun yeni doğan çok kaka ve kusmuk derdi oluyo kötü kokuyor kokusunu alıyor mu bunların
Selin648 Yasemn1 parfümsüz olması tatbikide önemli ama kokuda önemli çirkin kokuyor bazen kıyafetler 😞
ssemashn Selin648 çok aşırı koku vermiyor canım ben zaten henüz doğum yapmadım hep yeni kıyafetlerini yıkadım yani kusmuk kaka lekeleri ve kokusu hakkında bisey diyemem. Yeni kıyafetleri yikadigim halde buram buram kokmadı hiç az bi kokuyor o kadar 🤔