Benim ilk gebeliğim pikos (polikistik over) hastasıydım adetim düzensizdi adet olcam diye bekliyordum inanılmaz bi sancı yaşadım 10 gün kadar bel ve kaşık ağrısı adet söktürücü bile almayı düşündüm sonra test yaptım baktım ki hamileyim 😇 çok şükür 🙏🏻 belirti olabilir