Bende aynı durumdayım cok beyenerek prego 2072 ibiza modelini aldım ama şimdi bakıyorumda baya buyuk ve agır bıraz pısman olmadım degıl cunkı pratık deıl ama aldım mecbur kullanıcam belkıde cok memnun kalıcam bılemıyorum ama buyuklugu ve agırlıgı benı korkutuyor ama fonksıyonları dızaynı falan cok guzel