Bebegim Gelişim geriliği olan arkadaşlar neler yaptınız gelişimi denkleştirebildiniz mi benim 2 hafta gelişim geriliği çıktı önerisi olan var mı?
Aysealty Bebegim benimde 32.haftamda 2hafta gerilik cıktı kızımda kilosu idare ederdi ama uyluk kemiği geriydi.ben 1.80im eşimde ailelerde hep uzun.her gün 2büyük bardak süt içtim sabah aksam 1litre oluyor tam.2tanede muz yedim gün içindede ceviz ayran yogurt tükettim.34.haftama geldigimde 1kilo birden almıstı kızım uyluk kemiğide haftasının önüne geçmişti çok şükür beslenmeyle alakalı sanırım biraz dikkat edince tekrar toparlıyor hemen☺Genetikse zaten takıcak bişey yok önemli olan organ gelişimini tamamlayıp doğması🙏
Mzeynepp Bebegim bana da aynı şeyleri dedi muz, kaşar, 1 bardak süt, 2 kase yogurt, et-tavuk-balık her gün ye dedi. Sadece yemek de ywtmiyor kendini fazla yormayacaksın ki yediğini yakmayasın, bakalm ben de arayı açmam inşallah.
-silinmis110- Bende de vardi muz yumurta yoğurt her gün mutlaka yedim suyu da cok tukettim bir haftada 500 gram almis ustelik 38 . hafta da almis son haftalarda kilo alimi diger zaman lara gore birz azaliyor ve doktorum bile şaşırdı cok iyi almis diye o yuzden beslenne cok onemli dikkat ederseniz duzelir inşaallah birde kasar peyniri de kilo aldirirmis ben yemedim ama deneyebilirsiniz
Bebegim -silinmis110- dediklerini hergün bende yiyorum 32 haftalığım şuanda ama neden gerilik oldu anlayamadım porsiyonumu artırmalıyım acaba 🙄
-silinmis110- Bebegim benimde 32 haftalik ken çıktı gelişme geriliği ama ben biraz fazla yemeye baslayinca duzeldi bir ara yemedim hemen gerilik yine cikti suan tam haftasında anne zayif ve minyonsa da bebis küçük oluyor ben minyon tipliyim doktorum hep der anneye de bagli bizim icin 3 kiloyu gecmesi yeter diyor saglikliysa bebegin takma kafana suan kaç kilo
Bebegim Snamp nstye falan aldımı canım doppler vs ölçtü herşey iyi çıktı genetikmiş benimki anne baba minyonsa bebekte çok kilo alamıyormuş
Bebegim -silinmis110- 32 haftalığım 1660 gr canım doğum yaptınmı canım sen kaç kilo doğdu veya kaç kilo bebeğin canım
-silinmis110- Bebegim benim 32 de 2 kiloydu doktor az dedi suan doğurmadim gecen hafta 3 kilo dedi dogana kadar ne olur bilmiyorum bir haftada 500 gram almisti simdi kilo alımı nasil olur bilmiyorum ama bebeginin kilosu cokta dusuk degil bence
Obsesifk Snamp bende 34+3 de 2300 ama bişey demedi doktor ben şimdi yediklerime dikkat etmeye başladım inşallah kilo alır
Snamp Obsesifk pazartesi gitcem doktora bakalım kilo almıştır 3hafta geçti haftada 200 gr alsa 600 gr alması gerekir daha 2hafta var doğana kadar 3kilo olur heralde oda yeter ya fazlasını doğurmak da zor olur😁
Obsesifk Snamp bende 2 hfta sonra gidicem süt yoğurt peynir muz ceviz yemeye başladım düzenli olarak bakalım ne kadar olacak 🙂
Bebegim Aysealty daha dikkat edim bende o zaman süt ve yumurtadan o kadar tiksindimki 1 yumurta ve 1 bardak süt içiyordum şimdi daha fazla içerim canım sağol
Aysealty Bebegim bende öyleyim cnm süt hiç sevmem ama mecbur kalınca zorluyoruz bebişler için sağlıkla gelsinlerde🙏