Yakamoz26 O Herseyim yenidoğan için prima premium care çok öneriliyor sleppu ilerleyen zamanlardan Bebek büyüdükten aonra kullanın diyorlar
Eroluntombisi Herseyim ben sleppy yeni doğan paketi aldım kız kardesimde aynısını kullanmıştı bir yaşında oğlu ve hala kullanıyor memnun kaldi
Minnak54 Herseyim Bende sleepy aldım yeni doğan bebek seti sonra e bebekten baby me bezi 2 tane aldım kuzenimde onu kullanıyor ıslaklık gostergeside var şuan 13.90 diye biliyorum kampanyası bitmediyse çokta memnun
Elif4334 Herseyim ben kullanıyorum bu ara biraz pişik oldu bimin bezi çok iyi geldi bize deneyerek görürsün şu anda ne iyi gelir bilemezsin