Minishh Arkadaşlar 9+3 haftalık gebeyim idrarim biraz kokuyo normal mi acaba Şubat ayında idrar testi yaptırmıştım temiz çıkmıştı hamile kalınca bidaha yaptırmadım malum hastanelerde skintili
Meriwa Minishh canm hastanelere biz bütün anneler gidiyoruz seninde ihmal etmememn gerekir kendini korursan bişey olmaz 9 ay hiç mi gitmiyceksin idrarında enfeksiyon olabilir yanma yok diye düşünme olabiliyor çünkü birde günde 3 litreye yakın su içmelisin
Seval22 Minishh Bende aynıyım canım şu çok içemiyorum hele gece yatıp sabah kalktığımda ilk idrarım kokulu ve bulanık biraz şu içtikçe bulanıklık ve kökü gidiyor
2kizanasi Hastaneler sıkıntı falan değil gidin kontrollerinizi yaptırın, aylık idrar kan tahlili yaptırmanız gerekiyor enfeksiyon olmuştur.
brcaky Koyu renkli ve kokuluysa az su içtiğiniz içindir ama hastanelerden korkmayın gerçekten temizler
Minishh Yarın kontrole gidicem doktoruma sorarım bakalım su az içiyorum ewet belki onun da etkisidir bakalım yinede bı test yaptiririm
Minishh Seval22 benim gitmiyo işte sürekli kokuyo yarın vericem bı tahlil bakalım umarım enfeksiyon yoktur
Minishh Seval22 hayırlısı ben gittim çok az varmış iltihap ilaca bile.gerek.yok bol bol su iç dedi doktor