musti28 rabiass canım ben oraya gitmiyorum ama Doğum yapan tanıdıklarım var güzel ve temiz diyorlar. Memnunlar yani
musti28 rabiass aslında Doğum yaklaşmadan bende gidip iki kere falan muayene olmak istiyorum sanırım muayene olmazsan Doğum günü geldiğinde almıyorlar diye duydum ne olur ne olmaz o güne gelince illaki girişin olacakmış 😒bi bilgin var mı bunun hakkında
rabiass musti28 AA evet o gün denk geldim birine sıra alip giriş yaptırdı kadının birine ama bilmiyodum sen söyleyince dank etti
rabiass musti28 hatta kadinin sırası bayağı geçti bnde iki tane sıra vardı kadına verdim Allah razı olsun giriş yaptırmam lazım mis doğuma almiyolar yoksa dedi sırayı alıp doğuma gitti
musti28 rabiass çok saçma ya benimde kuzenim fakültede Doğum yaparken sağolsunlar süriyelilerden bize yer kalmadı sedyede doğuracaktı kız götürmek istedik şehir hastanesine giriş yaptırmadıysa alamayız dediler mecbur kaldık fakülte ye