Gd1992 Bu isal gecmedi gecmıyor 15 gune yakındır ısalım bebegıme bısy olmaz insallah yarın kontrolumuz var
Mucizem7 Gd1992 ay geçmiş olsun canm.kac haftalik.hamilesin?haşlanmış patates,kuru türk kahvesi bunlar iyi gelir dene istersen.
Gd1992 11+3 haftalık hamıleym doktoruma sordm yedıgın bsydendr demişti snra bayram gırdı gıdemedım . Guatr ılacı kullanıorm ondan mı blmıorm ki
Gd1992 Burda okumustum hamılelıkle ishalın cok etkısı yokmus ondan snra ztn nedn gcmıo sorusu takldı kafama cnku ole cok kullandıgım ılac yok bnm demir ılacı kullanmıorm . Folık asıt progesteron bıde guatr ılacı kullanıorm
Zeysem Bende 9+1 hamileyim 5 gündür ishalim devam ediyor folik asit ve prilam bulantı hapı kullanıyorum sadece birtürlü geçmedi kaç gün oldu hiç bu kadar uzun olmamıştım hamilelikte sorun olabilecek durum mu ishal kafama takıldı şimdi 🙄