Tugbahanci merhaba öncelikle sağlıkla kucağınıza alın inşallah🙏🏻 Benimde ilk gebeliğim düşük ile sonuçlandı,şuan 7 haftalık hamileyim. 5.haftamda benimde hafif kanamam oldu ilk gebeliğim düşük olduğu için hemen acile gittim ve kese etrafında kanama varmış bundan ötürü 2 haftadır progestan kullanıyorum. Hemen acil kadın doğuma gitseniz iyi olur. İlk kontrole gittiğimde herhangi bir sıkıntı görülmedi kese gayet iyi durumdaydı ama 2 gün sonrasında başlayan ufak kanamalar ile gittim bende kese etrafında kanama olduğu saptandı. Yinede beklememekte fayda var sanki.