Busra_akgun Slm kizlar 8+2 hamileyim bir iki gündür dişlerim çok acıyor ebe bebegin kemik gelişimden senin dişlerine vuruyor demişti nasil gecer basina gelen var mi bana yardim edebilecek 🙄🙄
Duru999 Busra_akgun Salam. Bende 8 +3 6 haftamda basladi dis agrim. Allaha ooo kadar dus etdimki. Ve o tarafda yemek yemedim. Kurban oldugum Allah yardim etdi bana tamamen kesildi agrisi mucize vallahi.
Gzdbthncglr Busra_akgun canim dr sor yinede benim dr pedifen bebek surubunu gargara yaptirii aninda kesio ama srnin dr ne der bilmiyorum
Glzr28 Geçmiş olsun Canım ben de 30+0 haftalık gebeyim ben 10 gündür geçiyorum o ağrıyı seni çok iyi anlıyorum karanfil basabilirsin tuzlu sirke ile gargara yada tuzlu su ile gargara yapabilirsin geçmiyor ama hafifletiyor ağrıyı