imren91 Kızlar 8 haftalığız. Yemek yiyorum ama bulantıdan dolayı kısıtlı şeyler yiyebiliyorum. Yiyince doymuyor hissi oluyor ve hemen acıkıyorum. Sizde de oluyor mu?
_Koncuy_ imren91 Ay bende de o haftalar da başlamıştı. Ya bulantım oluyor yiyemiyordum ya da midem hemen şişiyordu ilk lokmada. Az az ama sık sık yiyorum en başından beri ama son zamanlarda çok çabuk acıkıyorum anlamadım bende 😑
Minikimleben imren91 çok normal başlarda ben de hep öyle oluyordu meyveler çıkınca acıkdıkça meyve yemeye başladım meyveden önce patates falan hasliyordum kokusu olanları yiyemiyordum
Mdn imren91 ben 14 haftalığım bendede aynısı var başından beri bulantım ve mide ağrım olduğu için çok fazla yemek yiyemiyorum doymuyorum ama yiyemiyorum ve çok çabuk acıkıyorum
haticeeeyy Bende 9+3 oldum. Bu iki gundur istahim oyle acildiki gidip gelip yiyorum. Ilk haftalar istahim kapaliydi hicbisey yiyesim gelmiyodu cok uzuluyodum simdi artik canim ne istese yiyirum. 🤰
1989-- imren91 ben tiksinmistim hic birsey yiyemiyordum aman dikkat edin o haftalardan kilo alinirsa cok zorlar
imren91 1989-- benim de öyle zaten. Yani az türden yiyebiliyorum ama doymadan kalktığım için sürekli acıkma hissi oluyor.
1989-- imren91 himm Allah yardimcin olsun ilk aylar cok zor :( benim yedigim 2 lokmaydi hic birseyde yemek istemiyordum aclikta hissetmiyordum eşim et yapayim demesin diye dua ediyordum :( ayva guzel oluyordu hem tok tutuyordu hemde mide bulantisini aliyordu tavsiye ederim
Pelin0909 Aynı ben😃sürekli mutfaktayım dolabın başında elim ağzım hiç boş kalmıyor 9 ayın sonunu düşünemiyorum böyle giderse