Kızlar adet düzensizliğim olduğu için doktora gittiğimde (düzensizlikler her ay farklı günde 30 ile 36 gün arasında değişiyor) ilk muayene olduğum doktor hiçbir sıkıntım olmadığımı söyleyip yollamıştı düzensizlikler devam edince tekrar gittiğimde sol yumurtalığımda yumurtlama fazlalığım olduğunu söyledi ama başka açıklama yapmadı ve bi kaç ay sonra hamilelik düşünmeye başladım ve 3 aydır denememize rağmen olmadı bu durumu yaşayıp tedavisiz hamile kalan var mı ve yumurtlama fazlalığı pco anlamına mı geliyor bilgisi olan varsa paylaşabilir mi