Ben ilk hamileliğimde rennie içmiştim kaç şişe bitirdim hatırlamıyorum 🤦🏻 Artık dayanılmaz hal almıştı mide yanmalarım doktoruma söyledim 6.ayımdan sonra bana lansor verdi onun sayesinde kalan 3 ayımı çok rahat geçirdim keşke daha önce kullsanydım dedim. Yani zararı olsa doktor yazmazdı ilacı diye düşünüyorum. Siz de doktorunuzla teyit ederek kullanabilirsiniz diye düşünüyorum ama mutlaka doktor kontrolümde kullanın yanlış yönlendirmek istemem 😇