Maşallah bu eylül annelerinin hiçbirinde bulantı kusma olmamış☺️Bende de olmadı şükür 24+2 yüm şükürler olsun azcık sırtım belim ağrıyor yürüyüş yapınca ayaklarım şişiyor 😂 ve çok fazla kilo aldığım için pskolojikmen çöktüm malesef engel olamıyorum kendimi 90 kg görmek istemiyorumama engel de olamıyrm😭😔