Melodixxx canım prilam dr ilacını kullanıyorum ben. Bulantılarım 6. Haftamda başladı dediğin gibi hayat zindan olmuş gibiydi tam 7 kilo verdim hala da almadım. O ilaç hayatımı kurtardı resmen 10 gün çektim ilacı yazdı doktorum geceden 1 tane içiyorum belki şimdi geçmiştir ama bırakmaya cesaret edemiyorum 18.haftamda denedim hala geçmemişti çünkü bulantılar. Tavsiye ederim. Bebek için yediğimiz içtiğimiz artık çok önemli çünkü en azından yediriyor bu ilaç. Ve bitkisel olduğu için hiç bir zararı yok dedi doktorum ☺️