Gulseen ben ilk bir hafta tıp merkezinde vs yaptırdım çok korktum,eşim zaten yapılırken bakamaz bile bırakın yapmayı🙂.Sonra doktor doğuma kadar devam edeceksin diyince kendim yapmaya başladım ve farkettim ki daha az acı oluyor.Bir de kendiniz yapmayı deneyin benim gibi sizinde daha az hatta hiç acımayabilir