Kızlar Aşılama yada tüp bebek tedavileri korona yüzünden sizinde Haziran ayına ertelediler mi? Aslında benim geçen ay olucaktı.
Birde ileri derece pcos var OVU testinde yumurtlama göremiyorum sizcede normal değil mi? Regl zaten olmuyorum ilaçlı. Regl olmazsam nasıl yumurtlucam?
Pcos olup aşılama yaptıranlar sonuçlarını da yazabilirler umut olsun bizlere💕