Gamzemm kfulya1905 ins canım ya 🙂 ay bu program ne güzelmiş ya ben niye 4 ay beklemişim 😂 anlamadim cinsiyetler belli mi bu arada kızlar
BarBeyzazer Mucizeninannesi bende 13+6 59 la hamile kaldım 61.5 olmuşum boyum kısa ya tombul duruyorum inşallah çok şişmem 😬😁
Gamzemm BarBeyzazer üzülme k kafaya takma verirsin canım hamilelekten sonra karnını bağlama var yaparsın baya kilo götürüyor o belki biliyosundur ama sezaryan olursan zor olur sancidan baglatamazsin
Gamzemm BarBeyzazer ayy gerçekten mi 😂 ayy maşallah Rabbim eline almayı nasip etsin canım 🙂 ya olsun sizin sağlığınız için sezaryansa sezaryanda ol önemli olan sizin iyi olmanız ❤
BarBeyzazer Gamzemm Allah razı olsun amin inşallah sizde sağlıcakla kucağınıza alın yavrunuzu ❤🙏 önemli olan en sağlıklı yol tabiki ama ikizlerde normal Doğum pek yaptırmıyorlar riske atmamak için zaten çok zor olur ya sanmıyorum yapabileceğimide 🙈😅
Gamzemm BarBeyzazer amin yavrum cumlemizin ins 😍 bencede kız biz 1 tane yi nasıl çıkartacaz diye kendimizi yiyip bitiriyoruz ☺ bize senin 2 yok bencede sezaryan ol hiç riskede girme
BarBeyzazer Gamzemm evet öyle düşünüyorum inşallah o günleride görürüm 😁 sen kaç haftalık hamilesin canım ☺
Gamzemm BarBeyzazer yarin gece tam 4. Ayima giricem 🙂 aynen canım mantıklı sonuçta 1 tane olsa neysede 2 tane bebis sonuçta ama bende sezaryan olabilirim ama hiç istemiyorum 🙁 pazar gunu aksam doktorumla randevum var yani yarin belimde sorun var sezanryan olursun diyor herkes ama doktoruma danışıcam
BarBeyzazer Gamzemm tabi önemli olan doktorunun kararı ve yönlendirmesi inşallah gönlüne göre yaparsın sende doğumunu canım cinsiyeti belli mi bebişinin ☺
Gamzemm Aynen öyle canım ins bakalım 🙂 erkeğe benziyor dedi doktorum ama yarin akşam kesin net belli olur ins 😂 valla cok heyecanlıyım ya ruyamda da doktorumu gordum bana diyo ben sana erkek dedim ama kiz olcak artık hayırlısı senin belli mi canım
BarBeyzazer Gamzemm yok canım benimde salı günü kontrolüm var bakalım geçen hafta ikili test yaptırdım o zaman sordum ama birine henüz bişey demek için erken ama pipiye benzer bir çıkıntı göremedim dedi diğerine de bacak arasında kordon var gözükmüyor dedi belki bu defa görebilir ☺
kfulya1905 Gamzemm Çok fazla derecede erkek hissediyorum. ama kız erkek fark etmiyor sağlıklı olsun Rabb'imin izniyle. Gerisi teferruat. ❤
Gamzemm BarBeyzazer kfulya1905 benimkimi acele edip kendini göstermiş 😂 bakalım bugün akşam randevum var hayırlısı tek duam zaten sağlığı yerinde imanı Allah korkusu olsun vijdanli olsun başka hiç birşey istemiyorum ❤ kIzlar bu arada isim düşündünüz mü
BarBeyzazer kfulya1905 çok merak ediyor insan gerçekten ya ama erken öğrenip sonradan değişenleri duyuncada doktora hak veriyorum şimdi bişey dese kendimizi ona inandırırız sonradan şoke oluruz geç olsun doğrusu olsun en iyisi ☺😊
BarBeyzazer Gamzemm en güzeli canım Allah ahlaklı edepli hayırlı evlatlar nasip etsin hepimize ☺ Valla bugün beğendiğim isim i kaç gün beğenmiyorum 😂 şuan kız ismi öykü var aklımda erkekte ayaz ama daha güzelini bulursak onlardanda vazgeçerim 😁
Merrcimek 12+5 im dr %90 erkek dedi. Bizimki bacaklarını açıp pipiyi gösterdi ama yine de kesin değil 😁
Gamzemm Merrcimek 😂 benim bebis de öyle canım ama sonradan kordon bağı diyebiliyorlar çok heveslenemiyorum o yuzden 😂 hayırlısı bakalım
Merrcimek Gamzemm Kordonla pipi farklı yerde ikisimi de gördüm dedi. Tabi yine belli olmaz canım. Ben kesin demeden kimseye söylemedim. 😁