Zelihafirat Kızlar ailem internetten bebeğim için beşik sipariş verecek ama ben bilemiyorum nerden alınabilir ve uygun olmasını istiyorum ailemi çok kasmak istemiyorum var mı acaba önerebileceğiniz beşik aldığınız alışveriş yaptığınız bir site ? Yardımcı olur musunuz
Meriwa Zelihafirat canm önce küçük anne yanı beşik mi istiyosun ortalama 6 aya kadar kullanılıyo yada parl yataklar var kullanışlı tayinci kendi eviniz değilse mantıklı
Burcu_yucesoy Zelihafirat merhaba canım ben hepsiburadadan aldım içinde uyku seti ve cibinligi de vardı çok memnun kaldım tavsiye ederim 60×120 ölçüleri ahsap ve sallanıyor. Ben 2 yasına kadar kullanabileceği bir şey tercih ettim. Fiyatı da 600 TL idi
perihankrkya Zelihafirat kayınpederimin evine civil den aldık civil e bak hem ucuz hem de güzel beşikler var cnm 😊
Zelihafirat Meriwa dolaplı istiyorum canım ben aslında eşimde büyüyen beşik alsınlar diyo ama ben yük olalım istemiyorum sonra kendi aralarında ailesi masraftan kaçmış demelerini de istemiyorum o yüzden büyüyen beşik istiyorum
Mnp Meriwa bu konuda benimde kafam karışıl tayinciyiz. Anne yanı ahşap beşik almak mı mantıklı yoksa sunyy baby 6 aya kadar kullanılan anne yanı beşiği var o mu kullanışlı olur.
Yaseminakkoyunk Busradonmezus bende bebek arabası almak istiyorum ama güvenmedim trendyol bilinen bir satış yeri beşikte bir sorun oldu mu sizce oradan almalımıyım
Busradonmezus Zelihafirat https://www.trendyol.com/bambidoo/bamgidoo-ahsap-organik-4-kademeli-lux-bebek-besigi-krem-gupur-uykusetli-ortopedik-yatakli-p-31654020 bunu aldım canim
Asyaagkcn Zelihafirat bebek odası takımları var trendyolda 1200- 1300den başlıyor büyüyen beşikli takımlar bak bu da sadece beşik https://ty.gl/y2t1wllwc arama motoruna yaz istersen beğendiklerini incele, bir kaç güzel model bulmuştum ben erken diye almadım.😅
Deleted5544 https://www.hepsiburada.com/babycom-naturel-ahsap-boyasiz-anne-yani-besik-60-x-120-cm-kademeli-besik-uyku-seti-p-HBV00000M2K82?magaza=Baby%20Tech ben bunu aldım gayet güzel canım kurulumunu yaptık
Yesim122 Deleted5544 bbende bunu aldim cok guzel kurulumu falanda kolay hemde herseyi icinde tavsiye ederim 🙂
Meriwa Mnp bu sunny baby dediğiniz yandan fermuarlı bi model mi ben ahşap olandan da fermuarlı olandan da aldım birini odada birini salonumda kullanmayı düşünüyorum açıkcası sonrasında da park yatak düşünüyorum ailemin evinden tek kişilik bazalı yatağımı alıp koyucam kumaşını yeniliycem kendi evim olduğu için
Aliayse https://www.e-bebek.com/bebekonfor-dogal-ahsap-amedan-anne-yani-sepet-uyku-setli-besik-krem-p-bek-da15 ben bundan aldım şu an tükenmiş e bebekte ama stoğa girer bi inceleyin derim
Pnryksl06 Aliayse Bebekoforda da var bende almak istiyorum 2 yaşına kadar kullanabilir yazıyo nasıl siz memnun musunuz büyük mü 2 yaşa kadar yatabilir mi
Mnp Meriwa Evet yandan fermuarlı olan onu çok beğendim ya bir kaç tane beşik almak istemiyorum açıkcası tek birşey olsun kullanımı rahat daha sonra tek kişilik bir yatak alıp oda yapmak istiyorum ama karar vermek zor
senemyavas Ben beşik almadım mantıklı gelmedi. Büyüyenlerden bakayım dedim ama onu da çarşafını değiştirken pek kullanışlı bulmadım. Dedim sonra zaten hızlı büyüyecek ne gerek var tek kişilik yatak al yan tarafları korumalı Bi karyola al büyüdüğünde de kullanır. Yeni doğduğu zamanlar kullanmak için bebek hamağı aldım. Hamak 20 kiloya yani 2 yaşa kadar kullanılıyor.. Yatak bambinin yatağı 510 520 gibi bişeydi karyola da trendyoldan 470 hamak da civilden 152 TL… Bence en uygunu heaaplısı böyle oldu
2020-2020 senemyavas bende senin gibi düşünüyorum zaten hızlı büyüyecek bebek odası yerine çocuk odası almayı düşünüyoruz. Dolabını, şifonyerini alıcam zaten dünya para vericem, bebek yatağı yerine tekli yatak seçicem inşallah… Bebek beşiği alsam büyüdükten sonra nereye kaldırıcam bi dünya sıkıntı… Park beşik aldık onun yerine … İhtiyaç geçtikten sonra topla kaldır yer kaplamıyor hem herkes çok memnun… kaliteli de alınırsa 2. Veya 3. Bebeğe de kullanılır. Tabiki tercih meselesi bazı şeyler
senemyavas Ayrıca beşik alırsam ona göre bebek nevresimi vs almam gerekecek ayrı masraf… Tek kişilik nevresim takımı, yorgan, battaniye, yatak alezi falan aldım genç kız olduğunda da kullanır evlenene kadar kullanır hatta..
Meriwa Mnp görümcem kullandı memnun kaldı ondan fermuarlıdan aldım canm ben hafif portatif kurulumu kolay
2kizanasi https://www.hepsiburada.com/baby-bee-dogal-anne-yani-besik-krem-60-x-120-cm-pm-HB00000F8OCW Biz bunu aldık çok güzel, ağacı falan sağlam, kokusuz, birlikte gelen Nevresim de idare eder :)
Gokces Ben çilek 🍓 odasından aldım büyüyen beşiğimi 🥰 bana daha mantıklı geldi ve modeller falan da çok güzel 🥰 Fiyatlar da aman aman pahalı değiş bakmanızı tavsiye ediyorum
Fnd0661 Internetten anneyanı aldim155 tl ınstegramda da besikhaneden oda takimi aldim1700tl tek besiklerdede uygun fiyatlar var bakmanizi tavsiye ederim😊