Happy-20 Merhaba arkadaşlar duyduğum bir habere göre 8 Haziran da bebek arabalarına beşiklerine zam gelecekmiş Bende bebek arabası almayı düşünüyorum.sizler memnun kaldığınız veya aldığınız arabalarını önerebilir misiniz.
Meriwa Happy-20 zam geldi cnm sadece e bebek 8 haziranda uyguluycak ben joie lite trax 4 alıcam bi YouTube dan video izleyerek bakabilirsin ürünlerin açılıp kapanma işlemlerine ağırlıklarına işine hangi geliceğine ve mağazda görmeden de alamamanı tavsiye ederim fikrimce
sukayhanacar Happy-20 valla canım benim alıcağım 3.500 dü 4.500 e yükseldi ama alıcaz yükselsede. Bizim tercihimiz doona.
lavienrose sevdax canım zam geleceği için şimdiden aldım henuz gebeyim doguma var bi süre kullanamicam yani ama yorumları cok guzeldi pusetle beraber yaklasık 2000 tutuyor