Evet benimde yavrum oldu. O kadar zorlu bir Bekleyişti ki başından beri riskli geçti hamileliğim 27. Haftadan beri hep yattım ama Allah ım bağışladı yavrumu bana. Hep yazıyorlardı doğum hikayesinde yavrum yanımda uyuyor şimdi diye 🥰🥰 benim yavrumda yanımda melekler gibi uyuyor şu an. Neyse 20 mayıs günü spinal sezeryan günümdü. Hastaneye gittik yatışımız yapıldı. Hadi gidiyoruz demelerini bekliyorum nasıl heyecan nasıl heyecan bende. Eşimi almadılar ameliyata virüsten dolayı. Girdik ameliyathaneye belimden bir iğne yaptılar hiç ama hiç acımadı kızlar. Sonra yatırdılar beni çok korktum kesecek misiniz beni demişim. Konuştular benimle doktorum geldi eda acın var mı şu an iğne batırıyorum sana dedi hiç hissettmedim ve herşey doktorumu görene kadarmış. Çok rahatladım sonrasında. Böyle baskılar çekişmeler hissettim ama mide bulantısı falan hiç olmadı sonra o ses Allah ım bebeğim ağlıyor. Tek dediğim şey o benim mi diye ağlamaktı çok güzeldi hemen getirdiler Yanağıma dayadılar çok sıcak ve güzeldi neyse bebeğimi götürdüler sonra ben çıktım he bu arada bebekten sonra sakinleştirici vermişler bana toplamda 45 dakika sürmüş bana 15 dakika gibi geldi hemen bitti korkacak hiç birşey yokmuş. Asıl olay bundan sonra imiş benim çok ağrım oldu ameliyat yerinde gece doktorumu arayıp güçlü bir ağrı kesici yaptılar öyle geçti. Daha sobra spinal anestezi bende boyun tutulması yaptı kıpırdayamadım bebeğimle ilgilenmek için çözüm istedim spinal yama yapıcaz dediler o da belden iğne imiş. Yaptılar nasıl rahatlık bende ama 3 kez belden işlem olunca belim çok ağrıdı 6 gün oldu anca geçecek bel ağrım. Ama bu benim bünyemin zayıflığı bence korkacak hiç birşey yok herşeyin çaresi var ağrın mı var iğne yapıyorlar geçiyor korkmayın. Gelelim tavsiyelere depende ihtiyaç duymadım pedle çok güzel oldu sondadan da korkmayın hiç acımıyor. Bebek için 5 takım 5 li yetiyor ben 3 gece kaldım hastanede bez çok götürün ama kakişleri çişleri takip edildiği üçin hep bir değişme. Göğüs uçlarım çok yara oldu doğumdan önce göğüs kremine kesin başlayın ve memenizin ucunu değil tamamını verin. Sorularınız varsa cevaplarım. Aklımdakiler bunlar
1.