Babyveannesi Benim de hiçbir fikrim yok. Doğum sonrası hemen lazım olur diye anakucağı/oto koltuğu almıştım zaten tekten. Sonra kış olacak, seneye alırım diyordum ama bu döviz artışı bir de üstüne gümrük vergisi, şimdiden alayım dedim. Ya bakıyorum millet 3000-4000 lerden bahsediyor. Ben kraft ın bir modelini beğendim 900 lira. Bir numara mı var ben mi anlamıyorum. Benim beğendiğim çok mu dandik. Kafam karıştı