Eylem01 Kızlar ben 8+4 haftalık hamileyim karnım baya çıkmış durumda farkında olmadan göbeğimi içime çekiyorum , bebeğe zararı var mıdır 🥺 neden bunu yapıyorum anlamıyorum ki
zeyzey95 Eylem01 gazdır o canım bence daha çok erken o kadar fazla çıkması için benimde öyleydi başlarda şimdi 16+2 oldum ilk zamandaki kadar yok yani 😂
ozlmnhl Eylem01 merak etme birşey olmaz ben 15. Haftaya kadar karnımın üzerine yattım doktor bir sorun olmaz dedi
sympapatya Eylem01 Karın çıkıntınızın bebek olduğunu sanmıyorum çünkü fasulye kadar şuan bebeğiniz 🤗 ben 20 haftaligim yazınızı okuyunca denedim ama istesem de karnımı içime çekemiyorum😊 zararı olmaz inşallah ❣️
Echche Eylem01 bilmiyorum neden ama bende çekiyordum göbeğe alışık değiliz diye sanırım psikolojik. sonra istesen de çekemezsin zaten 😀
Eylem01 zeyzey95 ya yok gaz değil bende öyle zannettim ama değil , zaten 1 ayda 4 kilo almışım bir de ikinci hamileliğim normaldir diyorlar. Benim takıldığım nokta neden karnımı içime çekiyorum , farkında olmadan hemde 🙈
cokkasmabeabi Eylem01 ben 4 ayda 4 kilo aldım ama ikinci gebelik benim de ilkinde son ayda çıkan karınla aynı karna sahibim şimdi 😂😂
naslicanbal Eylem01 daha çok erken karın çıkması için o gaz büyüm ihtimal… şu an embriyo çok küçük çok hemde
tugce0606 Eylem01 ahaha aynen 27.haftadayim bende istemlide istemsizce de yapıyorum doğum verince gidicek bu deyip hayale dalıp çekiyorum 🤭🤣 yok kuzum sorun olmaz
Annekuzusu23 Eylem01 canım seninki normal göbektir bebek değil ben 23. Haftadayım çekemiyoruz içime bebeğe zarar vereceğini düşünmüyorum çok küçük çünkü 🤗
Yakamoz__gul Eylem01 o reflek bende de oluyordu. Hatta ay ay foto cekiyorduk albüm yaparız diye. Karnım ne kadar büyüdüğünü çekmemiz gerekiyor aslında ama ben içime çekiyordum farkında olmadan sonradan alışıyorsun zaten geçiyor. Şu an o çok çok küçük zaten hiç bir etkisi olmaz merak etme