Edcrfv Nihuh08 bizde 23+6 dayız bazen sanki adet olcak gibi agrı hissediyorum sıcak su torbası koyuyorum ayak altıma bi kaç saate geçiyor
Hatice97 Nihuh08 evet Canım benimde oluyor kızım çok hareketli sürekli rahim ağzına vuruyor ağrı yapıyor bu arada 24+0 haftalığım bende🤗☺️
Akbas77- Nihuh08 25+3 üm canım 23 haftalıkken kasık ağrım cok oldu doktora gitmiştim magnezyum yazmıstı onu kullanıyorum hala rahatlatıyor
DamlaNur29 Nihuh08 allaha şükür agrım yok doktorum magnezyum vermişti o baya rahatlatıyor 23+2 yim bende doktorum agrın olabilir demişti ama suan yok bazen kasıklarıma vuruyor bizim oğlan o kadar canım