tubibon Doğum yapalı 26 gün oldu göğüslerimçok ağrıyor zeytinyağıyla masaj yaptım biraz rahatlattı ama yinede ağrıyor bebeğim emdikten sonra bile ağrıyor benim gibi olan var mı
tubibon Tubad makinam henüz gelmedi elimle biraz masaj yaprken sağıp binkismini boşaltıyorum göğsümün biraz sertliği gitti ama ağrı hala var
Tubad Buzu bir başörtüye falan sarıp çok soguk olmamak şartı ile komples yapabilirsin oda iyi gelebilir.