demiriz Kızlar 14. Haftadayım karnım çok kaşınıyor ne sürdüysem geçmiyo bi önerisi olan var mı acaba ne yapmalıyım
Elifdoan demiriz içerden çatlak oluyordur canım benimde tatli tatlı kaşınır. Kaşınmamaya çalış çok çatlar yoksa, ben badem yağıyla rahatladım belki fayda saglar