Ertey ben kullanıyorum çok memnunum göğüs ucu yaram olmadı ve ne hamilelikte ne de doğumdan sonra göğüs ucu kremi kullanmadım. Sadece ilk zamanlar biraz zeytinyağı sürmüştüm. Markası önemli değil ayarları hepsinin aynı zaten. ben silverina almıştım indirimden. Diğerleriyle bir farkı olduğunu düşünmüyorum.