Nilay212 bence gidilebilir mağazalara sınırlı kişi alınıyor bu görmeden alınabilcek bişey değil inanın ki maskenizi takıp gidin girişlerde coğu firma ateş ölçüyor zaten normalleşmeye geçiyoruz alışıcaz önümüzdeki bi kaç sene böyle olucak malesef ki siz bilirsiniz tabiki