Mrvsll Merhaba ben 5 haftalık hamileyken detaylı temizlik yaptım ertesi gün lavaboya gittiğimde peçeteye pembe kan gelmişti biraz , doktor kontrole gittiğimde progestan 200 mg verdi 1 kutu bitirdim bir sonraki kontrole 9.haftada gittim tekrar kullanmam gerekiyor mu diye sorduğumda eğer bir daha gelmediyse gerek yok dedi,şuan 13+5 oldum benim mide bulantılarım çok oluyo geçenlerde 3 gün peş peşe olunca acile gittik o gün yine geldi kanama bu sefer iç çamaşırıma 3 damla damladı panik oldum doktora söyledim çok kustuğun için olabilir tekrar progestana başla dedi , alttan muayne oldum herhangi bir kanama görünmedi ayrıca haftalık 3 tane iğne verdi, ama 4,5 gündür Hala çok hafif akıntıyla beraber açık pembe peçeteye geliyo anlamadım neyin nesi 🙁😱