Ebru1919 12+3 olduk sırt üstü uzanınca karnımın altında yumru gibi bişey hissediyorum acaba bebek mi ?sizede oluyor mu
Unsalin_Annesi Ebru1919 evet canım bebek oluyor bendede 27+2 yiz ve sırt üstü uzanınca yumru gibi bişey oluyor ☺️
mysweetbaby Ebru1919 evet rahmini hissediyorsun hatta boyutlarını el yordamıyla anlarsın.haftalar ilerledikçe yukarı doğru çıkmaya başlayacak.bir süre sonra şişlik heryerde :) epey büyüyor bebekle beraber
Ebru1919 mysweetbaby çok teşekkür ederim açıklamanız için oraya elimi dokununca ağrıyor bastırmıyorum bende sizede de oluyor mu birde geriliyormu orası sırt üstü uzanınca 🙏
mysweetbaby Ebru1919 yok çok bastırmayın, ama dokunmaktan birşey olmaz sonuçta ultrasonda da doktor biraz bastırıyor hatta cihazla.sanırım ağrı gerilen rahim kaslarından kaynaklıdır yoksa sizin haftalarda yüzüstü yatanlar bile oluyor.bıçak saplanması gibi olur