Neslicos amin çok sağol.dogumdan sonrası için henüz konuşmadık yarın konusucam sadece daha siserse gel ultrasona gondereyim demişti.kadin doğum doktoru kan sulandırıcı kullanıyosan en fazla 1 hafta kullanabilirsin normal doğum için kanama riskini göze alamayız erken bırakmam lazım dedi 1 hafta sonra kontrolde kalp damar birakamazsin iğneyi dogurana kadar diyince sezeryana mecbur kaldık.sanirim sezeryanda önce bı iğne yapıyorlarmış kanama çok olmasın diye