Kiymetlibebek Kizlar benim bugun 5 dk ya bir karnim sertlesti cok korktum bebekde daha hareketsizde simdi cok sukur duzeldi duzelmese acile gidecektim ama sizdede oluyormu bu haftalarda
Yudum_p Kiymetlibebek dün gece bir anda vurdu Karnın sert rahım bölgem daha sert biraz ovma falan öyle geçti gibi suan iyiyim ama Heran olabiliyor bu durum işte ilk degil 30 hafta benim
Busesrmz Kiymetlibebek bunlar yalancı kasılmalar rahmimiz doğuma hazırlanıyormuş doktorum öyle demişti benim geçen hafta 1 saatte 2-4 dkka da bi gleiyodu gittim doktora bebek rahmime baskı yapıyomuş bende 32. Haftadayım bu arada
Meralvedatazer Kiymetlibebek bende de çok sık oluyor ve bebek bir tarafa toplanıyor geçen hafta kontrolde doktora söyledim yalancı sancılar dedi
DerinAy Kiymetlibebek bu sancıların adı braxton hicks. Bu şekilde internette aratabilirsin. Karnın böyle kasılıp alın gibi semsert oluyor. Alıştırma sancıları. Düzensiz ve çabuk geçen sancılar. Doğum sancısı düzenli aralıklarla ve daha aşağıda hissedersin. Çoğu zaman bel ağrısı ile birleşir.
Kiymetlibebek Yudum_p evet canim.olabiliyormus normalmis ama arka arkaya olmazi iyi degilmis ondan korktum vende 😳😳
Ozqemrt Kiymetlibebek canım ben 18 mayıs gecesi sertleşme ve toplanmayla beraber gelen bel kasık agrısıyla hastaneye geldim halen hastanedeyim sancılarım ve erken dogum riskim vardı şükür daha iyiyiz ama sertlesme toplanma ciddiye alınması gereken birseymiş takip et lütfen sevgiyle kal
Tortilla Kiymetlibebek düzelmezse acıle git cok sık olursa bana doktorm oyle soyledı. Arada yalancı kasılmalar normalmıs. Magnezyumu arttır dedi fayda edıyor