selinn35 Kızlar femara kullandım afetin 4.günü basladım 5 gün sonra bıraktırdı doktorum. Ardından 10 12 14 ve 16.gunleri degerlendirdim. Simdi adetime 1 hafta var beklemedeyim. Sansım nedir sizce ?