-Minnaklarin-annesi- Merhaba kızlar 22 haftalık hamileyim bazen aşırı şeker istiyor canım ellerim falan tutmaz oluyo yemeyince nefesimi bile zor alıyorum benim gibi olan var mı doktora söylemelimiyim
ipeginannesi -Minnaklarin-annesi- tabiki söylemelisiniz elleriniz tutmaz oluyorsa. Şekeriniz düşüyor sanırım. Şekerli şeyler yemeden beslenmeye çalışın doktora gidene kadar
-Minnaklarin-annesi- ipeginannesi şekerim düşük çıkıyor genel de tahlillerde meyveyle geçiştirme çalışıyorum asla faydası olmuyo kendime gelemiyorum korkuyorum da böyle olunca
ipeginannesi -Minnaklarin-annesi- şekeriniz yükseldiği için değil düştüğü için elleriniz tutmaz oluyor olabilir. Yine de şekerli gıdalarla beslenirseniz aniden şekeriniz yükselip düşeceği için bu belirtileri daha çok hissedebilirsiniz. En iyisi doktora görünmek
ipeginannesi -Minnaklarin-annesi- meyve yerken yanında bi bardak süt ya da yoğurt tüketebilirsiniz. Belki kendinizi daha iyi hissettirir