elobariselo UraSsmom bu isimlerden başka bi isim beğenemedik, ikra Eylül yada ikra idil daha zor söyleniyordu, o yüzden bu şekilde oldu. Sadece ikra koymak istedik ama çok ağır gelir dediler
Ebrkzl elobariselo bende sadece ikra koyacağım şimdi yorumunuzu okuyunca tereddüt ettim neden ağır geliyor oku demek anlamı ve surede geçiyor
elobariselo Ebrkzl söyleyen kişiye sorduğum zaman Kuran’da geçtiği için ağır gelir taşıyamayabilir dedi ama bende düşününce genel olarak bütün cami hocaları bu şekilde iki isim diyor niyeyse
Gulay_58 elobariselo bende kızım olursa eliz ya da eylül ya da Ada koymayı düşünüyorum 21. Hafta olduk hala göstermedi :)