poyrazsmom_ Rose2828 ben oraya gitmiyorum canım bana uzak ama giden ve memnun kalan çok yakınım oldu cebeci tıp fakültesi 😘
Nesrin_sipahi Rose2828 canım özel düşünüyorsan natomed de Taner bey var çok güler yüzlü iyi bir doktor tavsiye ederim bilgiside güzel bi doktor tayin işimiz var ben maraştayım şuan ama ailem Ankara’da mamakta oturuyor genelde orda olunca hep Taner beye giderim çok ilgili doktor biz çok begeniyoruz😊
409640 poyrazsmom_ hangi hastaneye gidiyosun acaba canım bende düzenli bulamadım hâlâ 7 haftalık hamileyim poyrazsmom_
Rose2828 poyrazsmom_ Anneolmayahasret kizlar bende duydum orayı ama almazlar herhalde dediğiniz gibi bir de özel düşünüyorum açıkçası ama hic bilgim yok
Makbus06 Rose2828 kızlar özel doktor dusunuyorsanuz ben yüzüncü yıl elif gozdemir e başladım normalde memlekette doğum yapacaktım ama oraya gidiyorum eşimin kurum indirimi var normalde 185 lira sanirim muayene ücreti birde 10 güne kadar gidince kontrol sayiliyor ücret alınmıyor cok özele para verme taraftarı degilim
Anneolmayahasret Rose2828 canm orda ozel muayenede varbi ara sor ozel muayene kabul ediyomu yeni gebe
merveakcy09 Bende normalde memlekette doğum yapıcam inşallah da canım mamakta oturuyorum kontrole arkadaş gibi natomedde Taner hoca var ona gidiyorum iyi bir hekim gidebilirsin.
Edsc Rose2828 Taner hocaya gittim ilk gebeliğimde kesinlikle tavsiye etmem. Cihaz çok eski takip yok. Yenidoğan ünitesi yok. 5900₺ ye Akay’a gidiyorum Perşembe doğumum var temiz hastane hertürlü şartlar bar Nagihan hoca mükemmel biri çok araştırdım tavsiye ederim
melikeemektar1 Bende natomede gidiyorum ama tavsiye etmem kontrollere gidebilirsiniz canan hocada çok ilgili fakat saat 5ten sonra ve hafta sonları izin günlerinde doğum yaparsanız dpktor olmuyor almıyorlar doğuma sadece planlı sezeryan yapıyorlar